Tilaus- ja sopimusehdot

Clean Importin B2B verkkokauppa

Clean Importin verkkokauppa toimittaa tuotteita yrityksille ja yhteisöille Suomeen. Muualle EU -alueelle toimimme ilman verkkokauppaa. Näitä ehtoja sovelletaan, ellei ole sovittu toisin asiakkaan ja myyjän välillä. Ehdot ovat voimassa toistaiseksi. Kaikki ilmoitetut hinnat ja lisämaksut ovat arvonlisäverottomia. Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.

Rekisteröitymisesi vahvistaminen ja käyttäjätunnukset

Pyrimme luomaan asiakastilin mahdollisimman nopeasti, jonka jälkeen mm. tuotteiden tilaaminen on mahdollista. Yleensä asiakastili on valmis n. 1-3 arkipäivässä. Kun asiakastili on valmis saat vahvistusviestin sähköpostiisi, jonka jälkeen voit tehdä hankintoja verkkokauppamme kautta. Jos haluat yrityksellesi lisää käyttäjätunnuksia, ota yhteyttä Clean Importin asiakaspalveluun! Asiakaspalvelumme palvelee arkisin ma-pe, klo 8.00 – 16.00. Puhelin 09-8494910 / Sähköposti: cleanimport@cleanimport.fi.

Hinnat, Pienlaskutuslisä ja Maksutavat

Hinnat ovat verottomia alv.0% hintoja, joihin lisäämme kulloinkin voimassaolevan arvonlisäveron. Hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Alle 30 € (alv.0%) tilauksiin laskemme pienlaskutuslisän (summa näkyy tilauksessa). Maksutapoina toimivat ennakkolasku tai lasku (sähköpostilasku ja verkkolaskutus) sekä Paytrail.

Toimitusehdot (pääkaupunkiseutu, muu Suomi ja noudot)

Toimitusosoitteessa on vastaanottamassa henkilö ja se on auki arkisin virka-aikana, jotta toimitus voidaan vastaanottaa ja allekirjoittaa vahvistus siitä, että lähetys on vastaanotettu. Pääkaupunkiseudulle & valikoiduille lähialueille yli 100 € (alv.0%) tilaukset toimitamme veloituksetta. Pääkaupunkiseudulle & valikoiduille lähialueille alle 100 € (alv.0%) tilauksiin laskemme toimituslisän (summa näkyy tilauksessa). Pikatoimituksia voidaan toimittaa vain pääkaupunkiseudulla. Muualle Suomeen yli 700 € (alv.0%) tilaukset toimitamme veloituksetta Clean Importin käyttämällä kuljetusyhtiöllä (ei koske erikoisalueita). Muualle Suomeen alle 700 € (alv.0%) toimituksiin tulee toimituslisä. Tuotteet voi tilata myös asiakkaan omalla rahdinkuljettajan rahtisopimuksella, tällöin tilaamme rahdinkuljettajan noutamaan toimituksen, noudosta voi rahdinkuljettajalta tulla lisäkustannuksia. Noutotilaukset on noudettavissa Clean Importin noutovarastosta veloituksetta (Kylänportti 8, 02940 Espoo).

Jälkitoimitukset (osatoimitukset)

Yleinen käytäntömme on toimittaa heti kaikki tuotteet, joita löytyy jo varastostamme, vaikka tuotteita jäisi jälkitoimitukseen. Jos yrityksesi tekee tunnetusti usein tilauksia, lisäämme jälkitoimitukset automaattisesti tuleviin tilauksiin. Muissa tapauksissa rahtivapausrajan alittavat jälkitoimitukset lähetetään asiakkaan kustannuksella (tarkista tuotteen varastosaldo: varastossa, voidaan jälkitoimittaa). Jos asiakas haluaa että tilaus lähetetään kokonaisuudessaan vasta kun kaikki tuotteet ovat saapuneet varastoomme? -> jätetään viesti/kopioi Tilauksen kommentit -kenttään: “Kaikki tuotteet toimitetaan samalla kertaa!”.

Omistusoikeuden siirtyminen

Omistusoikeus tavaraan siirtyy ostajalle, kun lasku on kokonaisuudessaan maksettu. Tämä saatava on sitovasti siirretty OP Yrityspankki Oyj:lle (OP). Lasku voidaan pätevästi maksaa vain OPlle, tili OP  IBAN FI09 5000 0120 0022 57 BIC OKOYFIHH. Siirto on peruutettavissa vain OPn suostumuksella. Tähän saatavaan kohdistuvista huomautuksista on välittömästi ilmoitettava OPlle, puhelinnumero 010 252 5850, laskusaatavat@op.fi. (Laskukopion saa vain Clean Importista).

Tuotetakuu

Myyjä sitoutuu antamaan toimittamilleen tavaroille valmistajan myöntämän takuun materiaalin ja valmistuksen osalta. Takuuajan katsotaan alkavan tavaran toimituspäivästä. Takuu ei käsitä vaurioita, joiden aiheuttajana on onnettomuus tai tavaran muunlainen laiminlyönti. Takuuseen vetoaminen edellyttää, että ostaja on puolestaan oikein täyttänyt toimituksesta johtuvat ja sopimuksessa määritellyt velvollisuutensa.

Tavaran palautukset ja reklamaatiot

Vastaanottaja on velvollinen tarkastamaan toimituksen sisällön ja kunnon kun lähetys on vastaanotettu. Mahdolliset puutteet ja rikkoontumiset on merkittävä rahtikirjaan vastaanottokuittauksen yhteydessä. Ilmoitus mahdollisesta toimitusvirheestä on tehtävä asiakaspalveluumme viimeistään 5 arkipäivän kuluessa. Valmistusvirheistä ilmoittaminen voidaan hyväksyä myöhemminkin, mikäli tavarassa on sellainen valmistusvirhe, joka ei ollut heti todettavissa tai jos tuote on ollut muuten takuun alainen. Palautettavat tuotteet ja niiden pakkaukset täytyy olla myyntikunnossa. Jos asiakkaalle on erikseen valmistajalta tilatuilla tuotteita, niillä ei ole palautusoikeutta. Palautuksista on ensin oltava yhteydessä oman henkilökohtaisen myyjän tai asiakaspalvelun kanssa. Ehjien tuotteiden palautusten rahtikulut menevät asiakkaalle. Ennen palautusta tai reklamaatiota ota selvää omasta asiakas- ja tilausnumerosta, tuotteen nimestä, tuotenumerosta ja toimitetun määrästä.

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin ma-pe, klo 8.00 – 16.00. Puhelin 09-8494910 / Sähköposti: cleanimport@cleanimport.fi.